تاثیر فویل در بسته بندی و فروش

تاثیر بسته بندی در فروش

سلام. می خواهیم از زاویه دیگری به بسته بندی نگاه کنیم.

در قفسه فروشگاه ها، و ویترین برندهای مطرح، رقابتی شدید برای جذب نگاه مخاطب در جریان است. و مدیران برندها و طراحان گرافیک با تکیه بر خلاقیت و آگاهی از  دانش روز و تکنیک های جدید چاپ و بسته بندی تلاش می کنند برنده این جنگ تمام عیار باشند. در حوزه بسته بندی، لیبل یکی از ابزارهای کارامد و پر استفاده در چاپ و بسته بندی صنایع مختلف دارویی، آرایشی، بهداشتی، غذایی، نشر کتاب، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و بسیاری دیگر از کالاها می باشد.

لیبل های براق، جلوه گر با رنگ های زیبا و دلنشین به صاحبان کالا کمک می کنند تا محصولشان در شلف ها بیشتر بدرخشد و دیده شود.

فویل های سرد و گرم شرکت ایرانیان فویل چاپ (ifp)، با طرح ها و رنگ های مختلف همراه شما در افزایش جذابیت و زیبایی محصولات مختلف می باشند و به کمک صاحبان صنایع چاپ و بسته بندی و همکاری طراحان گرافیک خلاق سبب می شوند لیبل ها با سرعت و کیفیت بیشتری تولید شوند.

آی اف پی فروشنده برترین نام های تجاری دنیا در حوزه فویل های سرد و گرم مخصوص لیبلینگ، همراه شما می باشد.

اگر این مقاله برایتان مفید بود لطفاً به آن ستاره بدهید

3/5 - (2 امتیاز)
Share on telegram
تلگرام
Share on whatsapp
واتس آپ
Share on facebook
فیس بوک
Share on linkedin
لینکدین
Share on twitter
توئیتر
Share on print
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *