چاپ فویل سرد بر موارد پلاستیکی

اگر برای محصولات برند خود بسته بندی پلاستیکی در نظر گرفته اید این دغدغه برای شما ایجاد می شود که آیا می توان از روش هات فویل برای تزیین که مستلزم  گرمای مستقیم برای چاپ می باشد استفاده کرد؟

در پاسخ به این دغدغه متاسفانه جواب منفی است و برای محصولاتی که به حرارت حساس هستند نمی توان از روش چاپ فویل گرم استفاده کرد. ولی پیشرفت تکنولوژی راهی برای این دغدغه پیش پای شما گذاشته است و برای حل این دغدغه بهره گیری از فویل های سرد راه گشا می باشد.

مقاله پیشنهادی: مزایای چاپ فویل در بسته بندی

 

چاپ فویل سرد بر روی مواد پلاستیکی
چاپ فویل سرد بر روی مواد پلاستیکی

برای مواردی که به گرما حساس هستند و شما می خواهید جلوه های فویل را در آن به کار گیرید، به طور مستقیم نمی توان از هات فویل استفاده کرد. رنگ های جذاب و متالیک فویل از جمله طلایی، نقره ای و … همه برای جلوه گری در طراحی و چاپ لیبل ها وسوسه برانگیز هستند و همه خواهان قابلیت های چاپ فویل برای برجسته سازی لوگو و یا طرح های خاص بر روی بسته بندی محصول هستند. این جاست که استفاده از لیبلی که با فویل سرد چاپ شده باشد می تواند برای برند شما مناسب باشد.

به کارگیری فویل (هات فویل یا کلد فویل) در لیبل مواد غذایی آمیزه ایی از درخشندگی، چشم نوازی و لوکس بودن را به برند شما می بخشد؛ این که کدام ماده قابلیت چاپ فویل گرم را داشته یا خیر بستگی به شرایط متعددی دارد و طراحان گرافیک و بسته بندی هنگام طراحی باید این نکته را در نظر بگیرند که طراح مورد نظر در چه نوع ماده ایی قرار است چاپ شود.

مقاله پیشنهادی: آشنایی با فویل در دنیای مد!

ما در مجموعه هات فویل مجموعه ایی از رنگ های جذاب فویل سرد و گرم را در اختیار شما قرار داده ایم تا در متمایز ساختن طراحی بسته بندی خود از آن بهره مند شوید.

 

اگر این مقاله برایتان مفید بود لطفاً به آن ستاره بدهید

امتیاز :
Share on telegram
تلگرام
Share on whatsapp
واتس آپ
Share on facebook
فیس بوک
Share on linkedin
لینکدین
Share on twitter
توئیتر
Share on print
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *