روش های ایجاد جلوه فلزی به طرح

چگونگی ایجاد جلوه فلزی با فویل

فویل سرد

چاپ فویل سرد درخشندگی چشمگیری به کل سطح بسته شما می بخشد. این فناوری پوششی مشابه با مهر و موم فویل داغ ارائه می دهد اما سطح زیرلایه اصلی را تغییر نمی دهد. تصویر بر روی یک بسته با استفاده از چسب فویل سرد که با کمک UV خشک می شود چاپ شده است. پس از انتقال فویل به بسته، فویل با نور UV پخته می شود. فناوری Cold Foil تنها بر روی سطوح صاف و در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی- در بسته بندی های لوسیون، شستشوی صورت و شامپو استفاده می شود.

براق کردن محصول با فویل

 

مهر زنی داغ (Hot Stamping)

این فرآیند چاپ خشک شبیه مهر زنی با فویل سرد است و یک عنصر انعکاسی را برای بسته شما فراهم می کند.از آن جهت اصطلاح چاپ خشک را به کار بردیم چون در این روش مانند فویل سرد نیازی به چسب برای چاپ و چسباندن فویل نیست. مهر زنی داغ به عنوان یک مرحله ثانویه پس از چاپ انجام می شود. با استفاده از حرارت و فشار، یک فویل فلزی از رول فویل با استفاده از مهر به بسته منتقل می شود. این شیوه بافت‌ها و فویل‌های زیادی را ارائه می‌کند و در عین حال پوشش بهینه را بر روی بسترهای متنوع ارائه می‌دهد. در بسته بندی  لوازم آرایشی و مراقبت از موی گران‌قیمت یا سالنی استفاده می‌شود تا کیفیت و تصویری فوق‌العاده برای بسته شما ایجاد کند.

 

فلزکاری – ایجاد جلوه فلزی به بسته بندی پلاستیکی

فلزی کردن بسته پلاستیکی شما ظاهر فلز را شبیه سازی می کند و تصویر برند ممتاز شما را بهبود می بخشد. یک فلز پوشش در یک محفظه خلاء به نقطه جوش می رسد. چگالش داخل محفظه، پوشش را روی بسته قرار می دهد. یک طراحی  متالیزه یک عنصر قابل توجه به کل بسته زیبایی و مراقبت شخصی شما، از جمله بخش بسته شدن درهای بسته بندی، اضافه می کند تا تصویری عالی برای بسته بندی  شما ایجاد کند.

 

برچسب های انتقال حرارت

برچسب‌های انتقال حرارت به محافظت از بسته شما در باران، برف یا درخشش کمک می‌کنند. تصویر به صورت معکوس بر روی یک رول فیلم، معمولا با یک پشتی سفید، و سپس یک لایه چسب چاپ می شود. سپس فیلم با استفاده از گرما از کاغذ انتقال به ظرف منتقل می شود. برچسب شما پس از چاپ ایمن خواهد بود و بر اساس نیاز شما می تواند مجموعه ای از تکمیل ها را انجام دهد. برچسب‌های انتقال حرارت، پوششی بادوام ارائه می‌دهند که عمدتاً در بازارهای فضایی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر این مقاله برایتان مفید بود لطفاً به آن ستاره بدهید

5/5 - (2 امتیاز)
Share on telegram
تلگرام
Share on whatsapp
واتس آپ
Share on facebook
فیس بوک
Share on linkedin
لینکدین
Share on twitter
توئیتر
Share on print
پرینت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *